כל מעצב תאורה יוכל להסביר לכם עד כמה האור בחלל החדר משפיע באופן ישיר, על כל החוויה והמסע של אדם הנכנס אליו.
לכן, חשוב בהקשר הזה, שתחשבו היטב על הלקוח שנכנס לבית העסק שלכם ותתייעצו עם מעצב תאורה שיסייע לכם להגיע לתוצאה הרצויה והאפקטיבית ביותר.
לקוח שנכנס למרחב בו הוא הולך להוציא את כספו, עליו להרגיש רגוע – ועם זאת נרגש.
הוא צריך לראות ולהבין את החלל אליו הוא נכנס, לדעת לאן כדאי לו להמשיך – (עליו לרצות להמשיך) לקראת רכישה חדשה.
גם את רכישתו יש להאיר כראוי, אם זו חנות – אז את מוצריה, אם זו מסעדה – אז את המנות שלה, או בכל בית עסק אחר שמקבל קהל, רצוי להדגיש ולהאיר את לב ליבו של העסק.
לצד זה, יש גם לחשוב לעומק, על חוויית האור בחלל החדר עבור עובד הנכנס לבית העסק בו הוא מועסק.
עובד שנכנס למרחב בו הוא הולך לשהות כל היום, המרחב אשר מספק לו את פרנסתו ואליו הוא צריך להגיע מדי יום במשך כל השבוע, עליו להרגיש חיוני, נינוח ויעיל – וזאת לצד תחושת אווירה משפחתית ונעימה שתורמת להצלחתו ותפקודו במהלך היום.
בתי עסק שנמנעים מלהזמין מעצב תאורה על מנת לתכנן נכון את האור בבית העסק, למעשה משלמים לטווח הרחוק תשלומים על נזקים מתמשכים.
אם זה בהשפעה ישירה על הלקוחות ובכך מפחית את המכירות, אם זה בעובדים פחות פרודוקטיביים, אם זה באווירה פחות ממוקדת, מושקעת, מדויקת – ואל נא תשכחו את בחירות הנורות שעלולות לצרוך חשמל מעבר למידה – ובכך גם להגדיל את ההוצאות והבלאי.
אם עדיין לא נעזרתם במעצב תאורה לעסק שלכם – ויש לכם צורך בהגדלת ההכנסות, בצמצום ההוצאות, ובהקפצת מדרגה של העסק שלכם, כדאי שתתייעצו עם מעצב תאורה שיכוון אתכם לקראת שדרוג ושיפור תנאי האור והאווירה.
גם מבחינת לקוחות במידה ומקבלים קהל – וגם מבחינת יעילות של עובדים במשרדים אך לא רק.
ב”ideal light” תוכלו לקבל ייעוץ תאורה לבית העסק שלכם, בו תבינו בדיוק את המשמעות של האור והיכן כדי לכם למקם אותו, על צד הטוב ביותר, החסכני ביותר – ובכך גם הרווחי והבטוח ביותר.